Monday 12 March 2012

Cum gasim un instalator in Bucuresti ?

In vara anului 2011 pe la inceputul luni august mi-am cumparat o casa la marginea Bucurestiului  ,Toate bune si frumoase cand m-am mutat am obervat ca nu aveam presiune la robinet ,atunci m-am uitat pe internet am dat cautare instalator bucuresti si l-am gasit Grecu Nicu instalator de 17 ani specializare in retele de apa ,l-am sunat si am stabilit o intalnire la fata locului pentru a face un deviz in vederea rezolvarii problemei.A venit a doua zi mi-a sugerat sa imi cumpar un hidrofor cat mai repede si cand il am sa-l sun pentru al monta.Am intrat dinou pe internet am dat cautare hidrofor si am gasit un hidrofor cu absortie 9 m pompa din inox vas 50 l cu debit de 3600 litri /ora la pretul de 500 lei mi sa parut ok ca  pret si avea  puterea de  1100 W  mai ales ca cautam pret si calitate (Am uitat firma de la care l-am cumparat se numea parca EXPERT INSTAL GROUP) mi l-au livrat si acasa gratis .L-am chemat pe instalator bucuresti sa vina sa monteze hidroforul imi cuparasem si un filtru dublu corp sita + carbune activ ,cred ca a durat 2 ore cel mult si insfarsit aveam presiune ,am fost foarte multumit deoarece puteam acum sa ud iarba,sa spal masina pentru ca aveam presiune.Sfatul meu care il dau tuturor este sa se intereseze bine cand cumpara o casa ,sa nu pateasca ce-am patit si eu ,dar pana la urma toate bune si frumoase deoarece mi-am creat singur conditii cu ujutorul unui instalator profesionist, acum o sa-l recomand pe acest instalator bucuresti deoarece chiar a facut treaba  buna si nu a fost genul de vorba lunga si munca putina cum sunt astia de moda veche de pe vremea lui …stiti voi.


instalator centrale termice, instalator bucuresti

No comments:

Post a Comment